ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

در حملات موشکی چند شب پیش ایران به مقرهای موساد

در حملات موشکی چند شب پیش ایران به مقرهای موساد و آمریکائی ها در اربیل عراق پیشرو دیزایی کشته شده است. با توجه به اینکه دیزایی مسئول صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل و مالک مجموعه شرکت های امپایر بوده به نظر می رسد حملات ایران بسیار هدفمند و حامل پیام بوده است. ایران علاوه بر تضعیف نیروهای اسرائیل و آمریکا در اطراف مرزهای خود و مخابره پیام به گروه های مسلح حامی خود و ملت های منطقه ، پیام دیگری را برای نخبگان و خواص اقتصادی هم مخابره کرده است که مراقب باشید، هرگونه همکاری اقتصادی با اسرائیل میتواند چنین عاقبتی داشته باشد. ایران با این هدفگیری سعی دارد به فعالان اقتصادی در منطقه بفهماند که اگر همچون دیزایی با اسرائیل مشغول فعالیت های اقتصادی بشوید به همین سرنوشت دچار خواهید شد. همچنین در وضعیت کنونی، این هدفگیری و به میان آمدن تجارت نفت از سوی کردستان عراق و باند بارزانی با اسرائیل زنگ خطری را برای قبیله بارزانی و برچیدن حکومت اقلیم به صدا در آورده است.

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/s653176_iran17.jpg

 

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران (دختر کاپشن صورتی با گوشواره ی قلبی)

 

 

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم

فوائد غرش موشکهای سپاه

 فوائد غرش موشکهای سپاه

 

غرش موشکهای سپاه از اربیل تا ادلب چند فائده داشت:


1- موشکها از جنوب غربی کشورمان شلیک شدند تا صدای غرش آن را برخی دولتهای عربِ خائن بشوند و حساب کار دستشان بیاید.


2- گستره‌ی اربیل تا ادلب یعنی ما می‌توانیم با هوش و اشراف خود همزمان همه‌ی شما را در هر کجای دنیا باشید سرکوب کنیم. درست مثل یک رزمی کار حرفه‌ای که اگر احاطه‌اش کنند همزمان با تکنیکهای خودش همزمان به همه ضربه می‌زند.


3- آتش موشکهای سپاه در آسمان منطقه، دلگرمی زیادی به نیروهای مقاومت و مردم غیور فلسطین بخشید. آنها چند شب پیش مثل یک فرزند احساس کردند که پدرشان وارد صحنه شده و این روحیه‌ی آنها را ده‌ها برابر کرد.


4- حرکت چند شب پیش سپاه یک‌ چشمه از اقتدار نظام اسلامی ایران بود تا اسرائیل و آمریکا حساب کار دستشان بیاید و ائتلاف کشورهای غربی دچار تزلزل شدید شود.


5- حمله‌ی رعدآسای سپاه، نمایش اقتدار ایران بود تا این اپوزیسیون و اغتشاشگران و براندازها و سوسولهای مخالف نظام، خودشان را خیس کنند و بفهمند هرچقدر هم برعلیه این نظام تلاش کنند آب در هاون کوبیدن است.


این نظام مقتدرتر از اینهاست و حرکت چند شب پیش سپاه یک بشکن زدن برای ترساندن بچه بود.

 

تخریب چی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/a85401_iran16.jpg

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران (دختر کاپشن صورتی با گوشواره ی قلبی)

 

 


 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدائَهُم اَجمَعین

به نظر می‌رسد در حمله سوریه برای اولین‌ بار از موشک‌های خیبرشکن استفاده شده است

 به نظر می‌رسد در حمله سوریه برای اولین‌ بار از موشک‌های خیبرشکن استفاده شده است.

 

۲. افراد هدف قرار گرفته در شمال عراق همگی در لیست نشان‌دار جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند از جمله همین پیشرو دیزایی که خود و پدرش از هیچ جنایتی دریغ نکردند از تامین مالی تروریسم و در اختیار قرار دادن املاکشان به موساد تا تامین لجستیک و ترانسفر تروریست به ایران و قاچاق نفت به رژیم اسرائیل و تامین امنیت جاسوسان و افسران موساد. مطمئناً یکی از خوشحال‌ترین گروه‌ها پس از هلاکت وی حشدالشعبی است که خون‌دل‌های زیادی از همین فرد خورده بودند.

 

۳. یک مقر هدف قرار گرفته موساد، به مانند مقری که در اسفند ۱۴۰۰ زیر ضربه رفت، بسیار بسیار مستحکم بوده و از آن به عنوان سومین مقر موساد در منطقه یاد می‌شود که جهت انهدام آن ۳ یا ۴ موشک سنگرشکن برای ویرانی سقف و دو طبقه مستحکم آن که دو لایه بتن بود اصابت کردند که در نتیجه ۴ افسر نشان‌شده موساد به هلاکت رسیدند.

 

۴. البته این اولین ضربه به موساد در طول طوفان‌الاقصی نبود و در این صد روز مقاومت عراق بارها اماکن پوششی رژیم در الحریر، اربیل و ... از جمله یک مقر ارتباطی، شنود و جاسوسی فنی را هدف قرار داد اما می‌توان سخت‌ترین ضربه را همین عملیات برشمرد.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/s1725_iran15.jpg

 

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران (دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی)

 

 


 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست

آغاز و نه پایان انتقام

آغاز و نه پایان انتقام

 

- عملیات ضد تروریستی چند شب پیش، از ابعاد متعدد بسیار مهم است. اما در عین حال، قدم اول انتقام خون شهدای کرمان و شهید سید رضی موسوی است، نه پایان آن.


- این عملیات از ابعاد گوناگون مهم است؛ دو عملیات همزمان و نقطه زنی بی عیب و نقص با تلفات سنگین، هر چند از نظر فنی به چشم رصدگران نظامی خواهد آمد، اما به همان اندازه، اِشراف اطلاعاتی درباره اهداف، حائز اهمیت است.


- این که از فاصله چند صد تا ۱۲۸۰ کیلومتری، نقطه زنی کنید و تاسیسات امن کارگزاران شبکه ترور در منطقه -با قدرت تمام- شخم بخورد، پیغامی به سازمان دهندگان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریسم است.


- حمله موشکی به پایگاه مهم موساد در اربیل عراق و مقر گروه های تروریستی در جبل السماق (ادلب سوریه)، با همه اهمیت و بی سابقه بودنش، یک دستگرمی اولیه برآورد می شود.


- مناطق راهبردی رژیم صهیونیستی، در صدر بانک اهداف عملیاتی قرار دارند و موشک های بالستیک نقطه زن همان گونه که توانستند بر سر فرماندهان تروریست ها در ادلب فرود آیند، قطعا به حیفا و تل آویو هم می رسند.


- این البته، غیر از موشک های هایپر سونیک و پهپاد های تهاجمی مرگباری است که در یک طراحی ترکیبی و چند ضلعی، به سمت صهیونیست ها -نه فقط از ایران بلکه جبهه های متنوع- نشانه گیری شده اند.


- همان گونه که در گذشته کسی فکر نمی کرد پایگاه ها و کشتی های تجاری و جنگی آمریکا و اسرائیل در منطقه هدف حمله قرار بگیرند و اتفاق افتاد، مجازات رژیم شرور صهیونیست هم قطعی است و به عنوان یک روند چند مرحله ای آغاز شده است.


- مجازات کارگزاران شبکه تروریستی وابسته به موساد و سیا، کارفرمایان شبکه را به حاشیه امنیت نمی برد، بلکه فقط سر آغاز انتقام از جنایتکارانی است که زندگی نکبت خود را روی موج جنایت و ترور یکطرفه (بزن و در رو) ساخته بودند اما حالا پای شان گیر است.

 

 

ایمان محمدی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/n81904_iran14.jpg

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران

 

 

 


 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری

جزئیات جدید از حمله هدفمند سپاه به مقر موساد/چه اشخاصی هدف این حمله بودند؟

جزئیات جدید از حمله هدفمند سپاه به مقر موساد/چه اشخاصی هدف این حمله بودند؟ 

 

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سایت شباب پرس با اشاره به حمله اخیر سپاه پاسداران به مقر جاسوسی موساد در اربیل، گفت: در این حمله، یک موقعیت خاص که مقر سکونت " پیشرو دزه‌یی" رئیس شرکت «فالکون» و تاجر بزرگ صهیونیست که اقدامات مالی و پشتیبانی موساد را انجام می‌داد مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

 

این منبع افزود: در این حمله، محل سکونت این فرد بسیار نزدیک به موساد که در عملیات‌های مهم موساد برنامه‌ ریزی‌های لجستیکی و پشتیبانی را انجام می‌داد، مورد اصابت دو موشک قرار گرفته و وی به همراه برخی افراد حاضر در منزل به هلاکت رسیده‌اند.

 

وی گفت: " پیشرو دزه‌یی" را می‌توان بلند پایه ترین فرد امنیتی موساد در اربیل دانست که نقش فزآینده‌ای در اقدامات مهم موساد در منطقه داشته است.

به گزارش رسانه‌‌ها، «پیشرو دزه‌یی» رئیس شرکت فالکون بوده و او در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از این سازمان در اربیل و همچنین مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها نیز بوده است. مقر رسمی شرکت فالکون در مصر است و این شرکت به همراه شرکت‌های دیگر وظیفه و مسئولیت مشخص کردن پایگاه‌ها و اهداف از طریق پلاک خودروها و فناوری‌های دیگر را برعهده دارند.

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/n806452_iran13.jpg

 

 


 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند