ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

ایران با حداقل 185 پهپاد انتحاری ، 110 موشک بالستیک و 36 موشک کروز به اسرائیل حمله کرد

ایران با حداقل 185 پهپاد انتحاری ، 110 موشک بالستیک و 36 موشک کروز به اسرائیل حمله کرد.


بیش از 70 درصد از پرتابه ها به پدافند هوایی اسرائیل نفوذ کرده و اهداف را مورد اصابت قرار داده است.بیشتر تلفات ایران جزو دسته پهپاد های کم سرعت انتحاری بوده است. 
جنگنده های ایالات متحده، بریتانیا، اردن و فرانسه، پدافند هوایی نیروی دریایی این کشورها سعی کردند از اسرائیل حمایت کنند.
پدافند هوایی که ایران با آن دست و پنجه نرم کرد یکی از قویترین شبکه های پدافند هوایی بود که ناتو در کنار اسرائیل قرار داده و این پدافند بزرگ ترین شکست تاریخ خود را تجربه کرد. 
با این حال، ایران موفق شد به راحتی از آن عبور کند و تاکنون اخباری که تایید شده نشان می‌دهد 1 باتری پدافند هوایی پاتریوت و 1 رادار TPY-2 X-Band را منهدم کرد به دلیل سانسور شدید خبری از سوی اسرائیل باید صبر کنیم اطلاعات از سوی ایران منتشر شود. 
اطلاعاتی در مورد تلفات جنگنده ها در دست نیست اما برخی خبرها می گویند تعداد زیادی از جنگنده های اسرائیلی روی باند و در آشیانه ها منهدم شدند. 
اسرائیل سانسور شدیدی اعمال می کند و به دنبال افرادی است که لحظات اصابت موشک دیشب را پخش کرده اند و آن‌ها را به سرعت دستگیر می‌کند.

 
پایگاه های هوایی رامون، نواتیم و هاتزریم هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
رامون و نواتیم بیشترین آسیب را متحمل شدند و تقریبا شخم زده شدند. 
پایگاه نظامی کوه هرمون، منطقه ای که از اورشلیم تا الیات امتداد دارد، برخی پایگاه‌ها در بلندی‌های جولان و پایگاه‌هایی در حومه حیفا کاملا هدف قرار گرفتند.


این اولین بار در تاریخ است که چنین آسیبی به زیرساخت های نظامی اسرائیل وارد می شود و این تازه آغاز راه است.
البته رسانه های آمریکایی اعلام کرده اند که اسرائیل در 48 ساعت آینده برای یک ضد حمله آماده می شود.
حمله ای چندین برابر این حمله خواهد آمد و با تاثیر تولید و انباری که 30 سال است ساخته شده، باران خواهد بارید.
این تنها آغاز کار است و اکنون اسرائیل در کشور خود پاسخی مستقیم به آنچه انجام داده است دریافت خواهد کرد.

 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی ایران، شهر خورشید به نشانی IRAN_CITYOFSUN@

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست

اطلاعیه اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

اطلاعیه اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

 

- در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب (gerdab.ir) ارسال نمایند.
- لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

 

 

آخرین فرمان حاکمان صهیونسیت به سربازان سایبری و اداره های رسانه ای خود: حمله موشکی سپاه پاسداران را منفعل، ناموفق و کوچک نمایش دهید!

پی نوشت: مراقب اکانت های فیک توییتری و سایبری ها آلبانی - صهیونسیتی در کامنت ها باشید! رژیم صهیونسیتی تمام عزم خود را برای فتح کامنت های توییتری جزم کرده... 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری

جنگ روانی اسرائیل یعنی این‼️‼️

 جنگ روانی اسرائیل یعنی این‼️‼️

 

 از چند شب پیش و بعد حمله دلاورانه عزیزان سپاه به رژیم جعلی کودک کش ، عده ای خودتحقیر و البته عده ای بی خبر در حال نشر کلیپ هایی هستند که نشان می دهد موشک ها و پهپادهای ایران ، قبل رسیدن به اسرائیل و یا بر فراز آسمان آنها توسط گنبد آهنین یا هواپیماهایی جنگی رهگیری شده و در حقیقت ایران نتوانسته به اهدافش برسد‼️  اما جواب :

1- اولا قطعا خود عزیزان سپاه هم میدانستند که تعدادی از موشک ها و پهپادها رهگیری و منهدم میشود ، این قاعده جنگی هست ، دشمن که دست بسته نیست ، آنها هم سلاح هایی برای دفاع از خود دارند ، پس نشان دادن این فیلم ها چیز عجیبی نیست و هیچوقت هم خود سپاه ادعا نکرده همه موشک ها و پهپادها از گنبد آهنین عبور کرده!

 اما مهم این بود که هم با حمله پهپادی بی سابقه و هم با موشک باران با تعداد نه چندان زیاد ، جلوی عملیات موثر گنبدآهنین گرفته شد و در عمل یکی میزد و چندتا نمیزد‼️

2- طبق آمار غیررسمی که صداو سیما هم گفته نیمی از موشک ها به هدف اصابت کرده و فیلم اصابت ها هم کاملا گویای حجم بالای خرابی هاست ، مخصوصا پایگاه نظامی نواتیم که طبق گزارش المنار از دور خارج شده است. این یعنی پیروزی بزرگ

3- نکته مهم ماجرا اینجاست که در این حملات ، تماما از سلاح های شناخته شده و رونمایی شده استفاده شد. چه موشک ها و چه پهپادها ، و همین سلاح ها توانستند از سد گنبد آهنین عبور کنند. می دانید این یعنی چه؟!

طبق اصول نظامی ، سلاحی که از آن برای اولین بار در رژه ها رونمایی می شود ، برای 5 الی 10 سال قبل است و تازه رونمایی می شود! تا دشمن نداند سلاح روز ما و جدیدترین سلاح ما چیست. در همه کشورها همین قاعده حفاظتی را رعایت می کنند.

پس یعنی ما همین الان سلاح هایی داریم که به مراتب از موشک های دیشب قوی تر و به روزتر هستند که هنوز رونمایی و استفاده نشده و قدرت ما بیش از این است. اما گنبد آهنین آنها کاملا به روز شده بود چون سیستمی دفاعی بود ، اما مشاهده کردید که از پس موشک باران محدود آن هم با موشک های قدیمی برنیامد‼️‼️

پس مراقب باشیم و فریب چند عدد فیلم از موشک های رهگیری شده را نخوریم . آنقدر تخریب جدی بود که اجازه پخش فیلم و عکس را این صهیونیست های بیشرف نداده اند.

 

احسان عبادی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم

حالا انتخاب با اسرائیل است!

حالا انتخاب با اسرائیل است!

 

- ‏تا این لحظه عملیات تلافی جویانه ایران هنوز تمام نشده است اما بر اساس شنیده ها و علیرغم اینکه ده کشور در رهگیری پرتابه های ایرانی به اسرائیل کمک کرده اند، بیش از نیمی از موشکها اصابت دقیق به هدف هایی که کاملا نظامی بوده داشته اند. از پایان این عملیات به بعد انتخاب با اسرائیل است. او میتواند مجددا علیه ایران اقدام بکند، اما همانطور که در بیانیه های ایران آمده واکنش جمهوری اسلامی در مرحله بعد بسیار شدیدتر خواهد بود.

- در این عملیات خبری از موشک هایپرسونیک و تسلیحات اعلام نشده نبود. هر آنچه استفاده گردید در زمره تسلیحات متعارف و معمول ایران بود که توانست شبی جهنمی را برای صهاینه رقم بزند. این یک حمله بی سابقه ی تاریخی بود که بنا به گزارش شبکه العربیه بیش از ۴۰ کشته نیز در بین صهیونیستها بر جا گذاشته است. در این حمله علاوه بر شکسته شدن هیمنه اسرائیل، آمریکا و دیگر متحدان غربی اش نیز به شدت تحقیر شدند، اما ایران توانست علاوه بر شاد کردن دل مردم مظلوم غزه و سایر ملت های منطقه، با انتقامی دقیق، حساب شده و به دور از احساسات، جایگاه خودش را نیز تقویت نماید.

 

صبر استراتژیک و پرهیز از احساسات معنایش ترس نیست؛ زمان و مکان مناسب، سنجیدن جوانب امر، ارزیابی دقیق و گرفتن بهانه بی مانند گاهی زمانبر است، اما میتواند تاثیری بی سابقه، ماندنی و به درازای تاریخ داشته باشد. دنیا امشب فهمید جمهوری اسلامی بیش از آنکه در جنگ قوی باشد استاد عرصه سیاست است!

 

یورونیوز: عربستان بدون اینکه حمله ایران به اسرائیل را محکوم کند، خواستار خویشتنداری طرفین شد! این موضع سعودی حسابی آمریکا و اسرائیل را میسوزاند. دو دلیل عمده وجود دارد: اولا عربستان از مدتها قبل و پس از نا امیدی از آمریکا برای تامین امنیت خود، به دنبال کاهش تنش و بهبود روابط با ایران است؛ ثانیا در این شرایط که جهان اسلام، شیعه و سنی یکپارچه ایران را بابت حمله به اسرائیل تحسین میکند، اتخاذ موضع به نفع اسرائیل به مثابه خود زنی است. اما از نگاه جمهوری اسلامی همین میزان همراهی هم از جانب سعودی که یک زمانی در زمره دشمنان قسم خورده ما قرار میگرفت غنیمت است. در واقع از چشم کور همین قدر هم آب در آید کافی است!

 

در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ / آیا مجددا به ایران حمله میکنند؟!

 

- جمهوری اسلامی از رویکرد حکیمانه خود در بحث انتقام، گذر صبورانه از مراحل متعدد و نهایتا رسیدن به مرحله ای که دشمن بزرگترین گاف ممکن را داد، دیشب بهترین بهره را برد و عملیاتی را اجرا کرد که هم از منظر نظامی - امنیتی، و هم از نگاه جنگ روانی، مباحث پیچیده دیپلماتیک و رسانه ای، به غایت حساب شده بود. در نهایت و پس از پایان عملیات نیز اعلام کرد اسرائیل اگر واکنشی نشان دهد سیلی بعدی محکم تر خواهد بود.

- این از ایران؛ اما در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ اتفاق کوچکی نیفتاده‌، یک هیمنه و یک هژمونی غربی - عبریِ مشهور به قدرتِ بلامنازع فرو ریخته؛ آنها به شدت تحقیر شده اند و اصلا فکرش را نمیکردند واکنش جمهوری اسلامی به انهدام یک ساختمان چنین ضربه مهلکی باشد؛ اگر به دنبال تلافی نباشند خِفّتی به مراتب بزرگتر از هفتم اکتبر، و اگر اقدامی کنند، این بار سیلی بسیار محکم تر خواهد بود؛ چه باید بکنند؟!

- واقعیت این است که آنچه از اردوگاه صهیونیستها تا این لحظه مخابره شده، غالبا حول کمرنگ جلوه دادن اثرات حمله ایران است. یعنی این نیست که مثلا بگویند ما حتی ورود یک پهپاد به قلمرو خود را نیز برنمیتابیم، خیر! میگویند ایران نتوانست به اهدافش برسد! یک جایی گفته بودند از آنچه ایران انجام داد تا آنچه میخواست انجام بدهد چندین سال نوری فاصله است! و نیز گفته اند در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا بر اساس دامنه حمله ایران [که زیاد بوده] واکنش نشان بدهیم، یا بر اساس نتایجی [خیلی اندک] که به دست آورده؟!

- در واقع تمام تلاششان این است بگویند ایران شب گذشته خیلی به خودش زحمت داد ولی به هیچ دستاوردی نرسید. با این شیوه احتمالا در حال سرد کردن تب مخاطبین و منتقدین، و آماده کردن اذهان عمومی برای مدیریت خفّت و پاسخ ندادن به ایران هستند. این در حالی است که تمام عالم دیشب فهمید در سرزمین های اشغالی چه بر صهیونیستها گذشت و ایران چگونه مقیاس کوچکی از جهنم را پیش چشمشان قرار داد.

- هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اما آنچه تا این لحظه از مواضع اسرائیلی ها بر می آید و سعی میکنند حمله ایران را جزیی قلمداد نمایند، و نیز سفارشی که آمریکایی ها [مبنی بر پاسخ ندادن] به نتانیاهو داشته اند، به نظر میرسد در پی کنترل شرایط خواهند رفت. این ایران، که تنها شمه ای از توانمندی های خود را به رخ کشید، واقعا ایرانی نیست که آنها تا پیش از این فکر میکرده اند.

 

عبدالرحیم انصاری تحلیلگر سیاسی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.

جی پی اس تان ارزانی خودتان!

جی پی اس تان ارزانی خودتان!

 

- نهاد های امنیتی اسرائیل از یک هفته قبل و از ترس پاسخ ایران، اعلام کردند سیستم اختلال در GPS و اپلیکیشن های Waze و Google Maps  و Gett و Vault و  Wolt را فعال کرده اند، با این توهم که موشک ها و پهپاد های ایران، معطل GPS های اسرائیل است.
اما حمله اخیر ده ها پهپاد و موشک ایران، به اهداف تعیین شده در شمال و جنوب و مرکز سرزمین های اشغالی اصابت کردند تا فناوری بالا و پیشرفته تسلیحات ایرانی را به نمایش بگذارند.


- چند شب پیش، مصاف متوسط ترین تسلیحات تهاجمی ایران با پیشرفته ترین حلقه های پدافندی اسرائیل بود و ایران، شکستی سهمگین را به حریف تحمیل کرد.
این، شروع تردید مشتریان منطقه ای درباره کفایت سامانه های راداری و پدافندی است که آمریکا و اسرائیل در معاملات قالب می کردند؛ و ایضا افزایش تقاضای خرید پهپاد ها و موشک ها از ایران.


- بی خود نیست که قدرتی مانند روسیه، در صف متقاضیان این تسلیحات است و حتی حاضر شده این تسلیحات فیصله بخش در جنگ ها را با سوخو های پیشرفته معامله کند. تحریم های تسلیحاتی، چه خدمت بزرگی که به ایران کرد و چه سرشکستگی که برای تحریم کنندگان به ارمغان آورد!
راستی! شاید از یاد برده باشیم، اما زمانی نه چندان دور، رسانه های یگان عملیات روانی غرب ادعا می کردند تصاویر پهپاد ها و موشک های ایران، فتوشاپ است(!) عجب فتوشاپ دردناکی!

 

 

محمد ایمانی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 


 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند