ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

اگر نیروهای امنیتی آزاد بودند تا از اول سخت بگیرند کار به اینجا نمی رسید و اینقدر طول نمی کشید

والا ما که تا حالا به جز فحش دادن و آتش زدن و آدم کشی، چیز دیگری از این آشوب‌گران ندیده و نشنیده ایم. یک کلمه در مورد معیشت مردم حرف بزنن نزدند و فقط فحش ناموسی دادند و بی شرف بی شرف کردند. مگه در دانشگاه چندین بار دعوت نکردند بیان حرفشان را بزنند؟ بجای حرف زدن فقط فحش ناموسی دادند. ما از اول اعتراضات والا حرفی در مورد معیشت مردم نشنیدیم. از همان اول شروع به اغتشاش کردند. فقط وقتی بحث با آدم می کنند بهانه معیشت را جلو می اندازند تا دهان آدم را ببندند. 
خب مسلم هست وقتی با تهدید می خواهند بازار را ببندند و همه مغازه ها را تهدید می کنند تا به اعتصاب بپیوندند، امر مسلم است که همه چیز گران بشود. آیا کسی که دغدغه اش اقتصاد و معیشت مردم باشد چرا سعی می کند بازار را و اقتصاد کشور را فلج کند؟ 
یک چیز عجیبی هم این وسط هست. اکثر کسانی که در اغتشاشات شرکت می کنند (اعم از تحریک کنندگان به اغتشاش و آشوبگران) از قشر ثروتمند هستند و از مفت خورهای فوتبال، بازیگران سینما تلویزیون گرفته تا دانشجویانی که با پول و رانت داخل دانشگاه شده اند اغتشاش به راه می اندازند. و آنهایی هم که تحریک به اغتشاش می کنند همه از ثروتمندان دسته یک ایران هستند که با ماشین های میلیاری میگردند. و عجیب دیگر اینکه هر چه آدم رذل مثل اِبی خواننده و ستار و فرح و غیره که وطن فروشی آنها اثبات شده از این اغتشاشات حمایت می کنند. یک نفر آدم حسابی ندیدیم که از اینها حمایت بکند. یا با لخت شدن، یا با پرچم همجنسگرایان و یا با پرچم انواع اقسام تروریستهای تجزیه طلب و منافقین قاتل و دشمنان قسم خورده ایران از اینها حمایت می کنند.
یه دو دو تا، چهار تا بکن ببین طرفداران و محرکان این جماعت کیا هستند؟  تمام روئسای کشورهای دیکتاتور مانند کانادا ، امریکا ، انگلیس ، عربستان ، امارات ، اسراییل،  حتی رییس سازمان جهانی ، همه و همه آدمهای پست و دروغگو و هزار چهره از این بی شرف ها حمایت کردند. و پول هم بین مزدوران پخش کردند که ثابت شد. هم خود دستگیر شدگان اعتراف کردند و هم موقع پخش پول توسط زنان و خارجی ها مثل فرانسوی ها که دستگیر شدند فیلمشان موجود است. دیگر شکی نمی ماند که این اغتشاشات از بیرون توسط دشمنان تغذیه می شود.

و در کل هم حساب کنی یک درصد جمعیت ایران هم نمی شوند. چرا مردم میلیونی  در ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و تشییع شهدا و..... را نبینیم و این چند صد نفر را کل جمعیت حساب می کنیم؟
دروغ می گویند. به خدا قسم دروغ می گویند دغدغه هیچکدام از آنهایی که شلوغ می کنند معیشت نیست. دیدیم خانه فقیرانه آن بسیجی عزیز را که هفتاد نفر در کشتن آن شرکت کردند و می بینیم وضعیت مالی همانهایی که شلوغ می کنند و یا تحریک می کنند. علی کریمی و یا علی دایی دغدغه معیشت دارند؟ و یا باورت شده که معیشت ضعیف مردم دغدغه آنها بوده باشد؟ ساده نباشیم. به خدا قسم به ولله قسم که قسم جلاله هست آنها این دغدغه را نداشتند و ندارند و نخواهند داشت. کسی که دغدغه معیشت مردم را دارد به دین مردم به مقدسات مردم، به پرچم ملی مملکت توهین نمی کند و آتش نمی زند. و کتاب مقدس قرآن‌ را ورق ورق کرده ، آتش نمی زند و یا برای آتش زننده قرآن هورا نمی کشد. مواظب باشیم کدام طرف ایستاده ایم. اینگونه رفتارها از طرف خدا شوخی محسوب نخواهد شد.

این را هم در نظر بگیر، اگر از اول مثل آدم اعتراض می کردند خیلی ها از آنها حمایت می کردند. حتی خود بسیجی ها هم به آنها می پیوستند برای بی عدالتی که در جامعه وجود دارد. کلی از آنها (عوامل آشوب و اغتشاشگران) نه از قشر فقیر بودند و نه مثل آدم شروع به اعتراض کردند. اتفاقا آنهایی که واقعا از نظر معیشت در مضیقه هستند صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند و صدایی دیگر ازشان درنمی آید. برای اینکه آنها شعور و شرف دارند و واقعیت را می بینند که این جماعت آشوبگر از جماعت گرسنه نیستند و سوءاستفاده می کنند.

از نظر کشتن هم حساب بکنیم، چند نفر از پلیس و بسیج و سپاه کشته اند؟ نزدیک صد نفر. و چند نفر از آنها کشته شده اند. چند نفر انگشت شمار که کشته شدنشان هم بدست خود آشوب‌گران انجام شد تا توسط پروسه کشته سازی و مقصر کردن نظام بتوانند اذهان مردم را مشوش و قلبشان را جریحه دار بکنند. 
پس از کدام بگیر و ببند و بکش بکش نظام حرف می زنیم؟ نظام اگر می خواست واقعا بکشد در ۲۴ ساعت همه را جمع می کرد. اتفاقا مماشات زیاد باعث پررویی آنها شده. اگر نیروهای امنیتی آزاد بودند تا از اول سخت بگیرند کار به اینجا نمی رسید و اینقدر طول نمی کشید.
همه خواهیم رفت ولی قضاوت های ما زنده خواهند ماند و تاثیر آنها در جامعه ادامه پیدا خواهد کرد. چه قضاوت درست و چه غلط. و همه ما باید جوابگوی قضاوت خود در مقابل درگاه حضرت حق تعالی باشیم. پس باید واقعا دقیق مسئله را تحلیل و پی گیری کنیم تا خدای ناکرده اشتباه قضاوت نکرده باشیم. چرا که جواب دادن به آن واقعا سخت خواهد بود.

 

https://www.upsara.com/do.php?img=28828


اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

سردار آذربایجانی که قهرمان ایران شد

این بنده عاصی ستار، برای اجرای شریعت غراء احمدی، مطابق احکام صادره علماء اعلام، از جان و مال و اولاد و هستی خود صرف نظر کرده تا دولت جابره تبدیل به دولت عادله و قوانین حضرت سیدالمرسلین رویه و مسلک اهل اسلام شود.

25 آبانماه سالروز درگذشت ستارخان سردار ملی هست.روحش شاد و نثار روحش صلواتی هدیه فرمایید.


اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ریاکاری و از بین رفتن تمام اعمال!

مرحوم قطب راوندی (رضوان اللّه تعالی) روایت کرده است که :

در بنی اسرائیل عابدی بود که سالها حق تعالی را عبادت می کرد. روزی دعا کرد که :
خدایا می خواهم حال خودم را نزد تو بدانم، کدامین عمل هایم را پسندیدی، تا همیشه آن عمل را انجام دهم، و اِلاّ پیش از مرگم توبه کنم؟!
حضرت حق تعالی ، ملکی را نزد آن عابد فرستاد و فرمود :
تو پیش خدا هیچ عمل خیری نداری!
گفت : خدایا، پس عبادتهای من چه شد؟!
ملک فرمود :
هر وقت عمل خیری انجام میدادی به مردم خبر میدادی ، و می خواستی مردم به تو بگویند چه آدم خوبی هستی و به نیکی از تو یاد کنند... 
خب، پاداشت را گرفتی! آیا برای عملت راضی شدی؟

این حرف برای عابد خیلی گران آمد و محزون و ناراحت شد، و صدایش به ناله بلند گردید.
ملک بار دیگر آمد و فرمود :
حق تعالی می فرماید :
الحال خود را از من بخر، و هر روز به تعداد رگهای بدنت صدقه بده.
عابد گفت : خدایا چطوری؟! من که چیزی ندارم..
فرمود : هر روز سیصد و شصت مرتبه، به تعداد رگهای بدنت بگو :

سُبْحانَ اللّهِ وَ الْحَمْدُ لِلّهِ وَ لااِلهَ اِلا اللّهُ وَ اللّهُ اَکْبَر وَ لاحَوْلَ وَ لاقُوَهَ اِلاّ بِااللّهِ

عابد گفت : خدایا اگر این طور است، زیادتر بفرما؟!
فرمود :
اگر زیادتر بگویی ثوابت بیشتر است...


منبع: داستانهایی از اذکار و ختوم و ادعیه مجرب, ج1/ علی میر خلف زا


نقل شده از کانال تلگرامی راز قرآن به نشانی raz_quran@


اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعین

آیا می‌دانید چرا به حضرت معصومه سلام الله علیها، کریمه اهل بیت می‌گویند؟!

آیا می‌دانید چرا به حضرت معصومه سلام الله علیها، کریمه اهل بیت می‌گویند؟!

یکی از القاب حضرت معصومه سلام الله علیها «کریمه اهل بیت» است.
این لقب بر اساس رؤیاى صادقانه یکى از بزرگان، از سوى اهل بیت به این بانوى گرانقدر داده شده است.

ماجراى این رؤیاى صادقانه بدین شرح است:

مرحوم آیت اللّه سید محمود مرعشى نجفى، پدر بزرگوار آیت اللّه سید شهاب الدین مرعشى ره بسیار علاقه مند بود که محل قبر شریف حضرت صدیقه طاهره علیه السلام را به دست آورد.

ختم مجربى انتخاب کرد و چهل شب به آن پرداخت.
شب چهلم پس از به پایان رساندن ختم و توسل بسیار، استراحت کرد.
در عالم رؤیا به محضر مقدس حضرت باقر علیه السلام و یا امام صادق علیه السلام مشرف شد.

امام به ایشان فرمودند:
علَیْکَ بِکَرِیمَةِ اَهْلِ الْبَْیتِ
یعنى به دامان کریمه اهل بیت چنگ بزن
ایشان به گمان اینکه منظور امام علیه السلام، حضرت زهرا سلام الله علیها است،
عرض کرد: «قربانت گردم، من این ختم قرآن را براى دانستن محل دقیق قبر شریف آن حضرت گرفتم تا بهتر به زیارتش مشرف شوم.»
امام فرمود: «منظور من، قبر شریف حضرت معصومه در قم است.»
سپس افزود:«به دلیل مصالحى خداوند می‌خواهد محل قبر شریف حضرت زهرا سلام الله علیها پنهان بماند؛
از این رو قبر حضرت معصومه سلام الله علیها را تجلى گاه قبر شریف حضرت زهرا علیها السلام قرار داده است.
اگر قرار بود قبر آن حضرت ظاهر باشد و جلال و جبروتى براى آن مقدر بود، خداوند همان جلال و جبروت را به قبر مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها داده است.»

مرحوم مرعشى نجفى هنگامى که از خواب برخاست، تصمیم گرفت رخت سفر بر بندد و به قصد زیارت حضرت معصومه علیها السلام رهسپار ایران شود.
وى بى درنگ آماده سفر شد و همراه خانواده اش نجف اشرف را به قصد زیارت کریمه اهل بیت ترک کرد.


منبع: کریمه اهل بیت، ص٤٣، با تلخیص و تصرف


نقل شده از کانال تلگرامی ارتباط با خدا به نشانی ertebat0bakhoda@


 

https://www.upsara.com/do.php?img=25318


 

https://www.upsara.com/do.php?img=25321


اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست

10 ربیع الثانی شهادت حضرت معصومه علیها السلام

10 ربیع الثانی شهادت حضرت معصومه علیها السلام

در این روز در سال 201 هـ (1) بنا بر مشهور سالروز شهادت (2) حضرت ولیة الله خاتون خلق جهان، عابده ی زاهده ی کامله ی مستوره حضرت فاطمه معصومه علیها السلام دختر امام موسی کاظم علیه السلام است.

آن حضرت 17 روز پس از ورود به شهر قم، با دلی شکسته و غصه دار از داغ پدر و فراق برادر، رحلت فرمودند. در عزای آن حضرت شهر قم را یکپارچه غم و ماتم فرا گرفت.

بدن مطهر آن حضرت را غسل داده کفن کردند، و به طرف باغ موسی بن خزرجT مکان فعلی حرم مطهر آوردند.

دو سوار نقابدار از بیرون شهر آمدند و بر بدن آن حضرت نماز خواندند. آنگاه داخل سرداب شده بدن مطهر را دفن کردند و رفتند، و کسی آنان را نشناخت.

موسی بن خزرج آن باغ را وقف حضرت معصومه علیها السلام نمود، و از بوریا و حصیر سقفی بر روی قبر آن حضرت قرار داد. این بنا بود تا آنکه زینب دختر امام جواد علیه السلام بر روی قبر شریف قبه ای بنا نهاد. سپس جماعتی از دختران ائمه علیهم السلام در آن مکان دفن شدند.

هنگامی که ام محمد دختر موسی بن محمد بن علی الرضا علیه السلام فوت کرد، در کنار آن حضرت دفن شد. بعد از آن میمونه خواهر ام محمد از دنیا رفت، و آن بزرگوار هم در جنب ام محمد دفن شد.

روی این دو قبر یک گنبد دیگر بنا کردند، به گونه ای که دو گنبد چسبیده به هم به روی قبر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام و ام محمد و میمونه بوده است.

به جز دختران حضرات معصومین علیهم السلام، دو کنیز هم دفن شده اند (3) که در هنگام مرمت کف حرم مطهر در زمان ناصرالدین شاه، روزنه ای به سردابی پیدا می شود و چند زن صالحه، وارد سرداب می شوند.

پیکر پاک میمونه و دو تن از کنیزان را پس از هزار سال تر و تازه مشاهده می کنند. این سرداب جنب سرداب حضرت فاطمه معصومه علیها السلام قرار دارد. (4)


منابع :

1. منتخب دریای سخن : ص 34.
2. الحیاة السیاسیة للإمام الرضا علیه السلام : ص 428. و ... .
3. تاریخ قم : ص 214 ـ 213. و ... .
4. اجساد جاویدان : ص 105


توسل به حضرت‌معصومه (سلام الله علیها)

ختم ۱ 
از آیت‌الله‌ بهجت رضوان الله تعالی علیه:
"اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فَاطِمَةَ الْمَعصُومَةَ بِنْتِ مُوسَی بْنِ جَعفَرٍ عَلیهِم‌َالسَّلام"  {100 مرتبه}

ختم ۲
از آیت‌ الحق‌ جعفری‌ تهرانی رضوان الله علیه :
"یا مَوْلاتى یا فاطمة المَعصُومه أَغیثینى"
 {100 مرتبه}

ختم ۳
از مرحوم‌ آیت الله‌ محمدعلی‌ اراکی رضوان الله علیه :
"یا فاطمة أغیثینی بِحَقّ جَدّتک الزَّهراء - صلوات الل‍ه علیها"  {100 مرتبه}


 

https://www.upsara.com/do.php?img=25313


شهادت کریمه اهل بیت

حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)
بر آقا امام رضا (علیه السلام) و همه‌ی شیعیان تسلیت


نقل شده از کانال تلگرامی ارتباط با خدا به نشانی ertebat0bakhoda@


اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.


اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.