ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

روسیه توانایی بمباران خود را به خوبی به رخ ناتو کشیده است

در عرض 24 ساعت، روس ها حدود 250 حمله هوایی با بمب های گلاید بر روی آودیوکا با جنگنده هایی که تنها از یک پایگاه هوایی روسیه به پرواز درآمده بودند، انجام شد.
در کنار سایر پایگاه ها، تعداد حملات روزانه در روزهای اخیر به این شهر حداقل باید به 500 تا 600 حمله رسیده باشد، برابر با میزان حملاتی که روسیه در کل خط مقدم 1000 کیلومتری با اوکراین در یک روز عادی انجام می‌داده است. 
یعنی تقریباً 30 واحد بمب 500 تا 1500 کیلوگرمی در ساعت پرتاب شده است. 
من چیزی شبیه به این حمله روسیه را از آمریکا در رقه به یاد دارم که آنجا هم فاصله زمانی حملات آمریکایی در این شهر بین 5 تا 15 دقیقه بود.
روسیه توانایی بمباران خود را به خوبی به رخ ناتو کشیده است و نشان داد که در این استراتژی حتی با آمریکا هم می‌تواند به راحتی رقابت کند.
یک عملیات پشتیبانی هوایی با نظارت دقیق با پهپادهای ایرانی و روسی با سیستم های هدایت شونده انجام می شود.
همین روش را آمریکا پیش از این همیشه انجام داده است، آمریکا چند پهپاد را به پرواز در می آورد و با دید پهپادی، پشتیبانی آتش خوبی روی زمین اجرا می کرد.
از سال دوم جنگ سوریه ایران نیز به تدریج به این روش روی آورد و امروز خودش صاحب سبک شده است.

البته توجه داشته باشید که روسیه با یک سیستم کنترل رزمی جامع‌تر از آنچه در فیلم‌های جنگی ساخت آمریکا می‌بینیم، با ترکیبی از شناسایی همزمان با ده‌ها پهپاد تمامی عکس‌های فوری مورد نیاز خود را به دست می آورد. 
بیش از 30 هزار نیروی رزمی در جلو و عقب خط مقدم درگیری در آودیوکا شرکت کردند ، یعنی یک مانور کامل در سطح سپاه توسط روسیه انجام شده است که به ناتو تنها یک پالس می فرستد و آن این است که روسیه برای یک جنگ تمام عیار آماده شده است. 
جنگی که در آن عملیات نیروهای زرهی در میدان باز، یورش نیروهای ویژه هم در زمین باز و هم در شهر، همراه با حملات عمده با استفاده هماهنگی کامل زره‌پوش با پیاده نظام و پشتیبانی هوایی و روش های جنگی مشترک تحت نظارت شدید و بی سابقه انجام شده درواقع یک مانور کامل برای جنگی گسترده در زمین های باز شرق اروپا میباشد. 
جنگ الکترونیک و عنصر پشتیبانی آتش نیز در این صحنه به شدت رویت شده است.


باخموت یک مبارزه طولانی‌‌تر و با ضررهای سنگین‌تر بود که در آن روسیه اولین پیشرفت‌های خود را در این زمینه البته با هزینه زیاد آغاز کرد 
برعکس، در آودیوکا، روسیه به دشمن حمله چند جانبه می‌کند، آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی کرده ، دوباره آن‌ها را مورد حمله جدید قرار می‌دهد و سپس در مناسب‌ترین لحظه، ارتش روسیه با ده‌ها هزار نفر به رهبری افسران ارشد ، مبارزه‌ نهایی را انجام می‌دهند..
البته باید دقت کنید هرچیزی هزینه خود را هم دارد، در 4 ماه گذشته 1000 تا 1500 سرباز روسی در این منطقه جان خود را از دست دادند و در طرف مقابل اوکراین حداقل 30 یا 40 هزار نفر را از دست داده است. 
در بمباران های راهبردی روسیه ما شاهد بودیم که چند هزار نفر از نیروهای نخبه و آموزش دیده اوکراینی تنها در 4 حمله بزرگ در هفته گذشته حتی پیش از آنکه به خط مقدم برسند از نبرد خارج شدند.
حجم عظیمی از پهپادها و حملات پهپادهای انتحاری به همراه عنصر پشتیبانی آتش تیم های توپخانه‌ای ای نقطه زن تبدیل به ماشین کشتار روسیه شده است. 


اخیرا که پهپادهای خودران به صورت روزانه به پشت خطوط مقدم اوکراین فرستاده می شوند و اهداف خود را انتخاب و نابود می کنند. 
دسترسی Starlink نیز توسط روسیه قطع شده است. با جنگ الکترونیک روسیه، کل ساختار فرماندهی منطقه ای اوکراین دچار فروپاشیده است. 
به زودی آودیوکاهای جدید و پیروزی های بیشتر برای روسیه نزدیک می‌شود . 
هر روز یک ضربه، هر ضربه یک فرسایش بیشتر خواهد بود و در نهایت بزرگترین ارتش و پروژه نیابتی ناتو نابود خواهد شد.
مگر اینکه تا دیر نشده بریتانیا و متحدانش با ارتش های ناتو به داد اوکراینی ها برسند که احتمالش کم است.

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید به نشانی IRAN_CITYOFSUN@

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست