ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

هراسی که پیشاپیش بر سر اسرائیل تاخته است؟

هراسی که پیشاپیش بر سر اسرائیل تاخته است؟ 

 

ترس، برادر مرگ است و اکنون این ترس، به جان صهیونیست هایی افتاده که نمی دانند عملیات انتقامی ایران کجا، چگونه و چند بُعدی خواهد بود.
این ابهام و انتظار، کُشنده و زجر دهنده است. همین روز ها ده ها هزار صهیونیست، خروج از فلسطین اشغالی را بر ماندن ترجیح داده اند. این رقم ظرف ۶ ماه گذشته بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر بوده است.

چند روز است پرسش های سرسام آور، صهیونیست ها را رها نمی کند:


- ایرانی ها، همین ساعت حمله می کنند، یا ساعتی دیگر؟ امروز می زنند یا فردا؟
- با پهپادها می زنند، یا موشک های خیبر شکن و هایپرسونیک فتاح، و یا روشی متفاوت تر و غافلگیرانه تر؟
- حیفا را می زنند یا تل آویو را؟ و یا اهدافی در عکا، هرتزلیا، نهاریا، بئر سبع، سدیروت، طبریا و دیمونا را؟
- مراکز امنیتی و پایگاه های نظامی را هدف می گیرند، یا مجتمع های صنعتی و بنادر را؟
- به تنهایی می زنند، یا با همراهی متحدان از چند جهت؟
- از شمال می زنند، یا جنوب و شرق؟
- در داخل فلسطین اشغالی انتقام می گیرند، یا بیرون از آن، در منطقه؟
- دفعتا یا تدریجی؛ یک ضربه می زنند یا ترکیبی از  ضربات؟ و...

این سوالات که مانند خوره، روح صهیونیست ها را می خورد، توهم نیست؛ بلکه حاصل سال ها رصد و جمع آوری اطلاعات است.

نه امروز بلکه ۹ سال قبل (تیرماه ۱۳۹۴)، یوزی رابین، مدیر برنامه موشکی اسرائیل در جمع افسران نیروی هوایی آمریکا گفت:
- «ایرانی‌‌‌ها به خوبی در جریان تحولات موشکی هستند. آنها فاتح ۱۱۰ را برای شکست سامانه‌‌‌های موشکی ساخته‌اند و به‌عنوان یک مهندس باید بگویم به خوبی کار کرده‌‌اند.
- با افزایش دقت موشک‌ها، آنها حالا می‌‌‌توانند یک بلوک شهری را نابود کنند. باورکردنی نیست: موشک‌‌‌های بالستیک ایران در حجم بالا در حال تولید، ذخیره و حتی صادرات است.
- آنها می‌‌‌توانند با موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری نقطه‌‌زن، اسرائیل را فلج کنند. آنها از دستاوردی بزرگ به نام موشک سومار رونمایی کردند است. من به احترام افرادی که این کار را انجام دادند، کلاه از سر برمی‌دارم. این دستاوردها در شرایط تحریم به دست آمده است».

نام های ایرانی هم آزار دهنده است: نام عملیات سایبری علیه اسرائیل را عصای موسی گذاشتند. و برای موشک ها، نام "خیبر شکن" را برگزیدند؛ چه نام مهیب و خاطره انگیزی؛ لوح فشرده تاریخ!

 

 

- صهیونیست ها می دانند خیبر شکن، نام پهلوانی است که یک ضربت بیشتر به پهلوان سپاه کفر نزد، اما طومار جنگ احزاب را پیچید: "وَرَدَّ اللَّهُ الَّذِینَ کَفَرُوا بِغَیْظِهِمْ لَمْ یَنَالُوا خَیْرًا وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ. خداوند کافران را با تمام خشم‌شان باز گرداند، بی‌آنکه خبری عایدشان شود و مؤمنان را از جنگ بی‌نیاز کرد». (آیه ۳۳ سوره احزاب)

صهیونیست ها می دانند و نمی دانند که اجداد یهودی شان در نبرد های صدر اسلام از کجا خوردند. می دانند که درِ قلعه خیبر از جا کنده شد. اما نمی دانند چگونه قافیه را باختند و حال آن که تصور می کردند قلعه های شان، محافظ امنیت آنهاست:

- "ظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ.
- گمان می کردند دژهای شان ، مانع آنها در برابر خدا خواهد بود، پس خداوند از جایى که گمان نمی کردند، بر آنان درآمد و وحشت را در دل های شان افکند [به طورى که] به دست ‏خود و دست مؤمنان، خانه ‏هاى خود را خراب می کردند؛ پس اى صاحبان بینایی، عبرت گیرید". (آیه ۲ سوره حشر)

آنها هرگز نخواهند فهمید حضرت خیبر شکن (علیه السلام) و پیروان راستین او، چگونه از حصار ها و سپر های امنیتی ظاهرا نفوذ ناپذیر عبور کردند/ می کنند. راز این اعجاز، در باوری است که حضرت خیبر شکن بر مبنای آن، به امام حسن علیه السلام (و همه فرزندانش در آینده) فرمود:
- «وَ جاهِد فِی اللهِ حَقَّ جَهادِهِ وَ لا تَأخُذکَ فِی اللهِ لَومُهًْ لائِم. وَ خُضِ الغَمَراتَ لِلحَقِّ حَیثُ کان. در راه خدا آن‌گونه که سزاوار حق جهاد است، مجاهدت کن. و سرزنش ملامتگر، تو را نگیرد. و به‌خاطر حق، در سختی‌ها فرو شو، هر جا که باشد» (نامه ۳۱ نهج‌البلاغه ).

لشکر ترس در این سال ها، هر سال بیش از گذشته، بر سر صهیونیست ها آوار شده است. یاران موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) در حال رزمایش و آمادگی آخر الزمانی هستند؛ روزگاری که امام صادق (علیه السلام)، این گونه بشارتش را داده است:
«خداوند، حضرت قائم (علیه السلام) را با سه لشکر یاری می‌دهد؛ فرشتگان، مومنان و رعب (ترس‌ انداختن در دل دشمن). ترس و وحشت از قدرت مهدی (علیه السلام)، پیشاپیش سپاهیانش به فاصله یک ماه و از پشت سر آنها به فاصله یک ماه در حرکت است.»

 

محمد ایمانی

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/b7531_iran47.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی محمد ایمانی به نشانی IMANImohamad51@

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری