ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)
ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و...  اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

ورلد بوک،وبلاگ تفریحی سرگرمی علمی پزشکی مذهبی و... اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلِکنی (یا محمد یا علی یا فاطمه یا صاحب الزمان مرا دریاب و به هلاکتم مرسان)

موشک ها و پهپادها پیام خود را به درستی منتقل کرده اند

 هرچه از حمله موشکی ایران دور تر میشویم اظهار نظرهایی از سوی صهیونیست ها منتشر میشود که اذهان را بیشتر متوجه عمق آنچه که برآنها گذشته جلب میکند.
شب گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد که سامانه های پدافندی آمریکا تنها موفق به رهگیری دو پرتابه از هشت پرتابه ی ایران شده است.
به عبارت ساده تر تا اینجای کار صهیونیست ها از ادعای رهگیری 99 درصد و 84 درصد به رقم جدید 25 و 20 درصد رسیده اند.

 

- این مهم چند سوال را در ذهن مطرح میکند که تصمیم سازهای طرفین قطعا اکنون در حال تامل بر آن هستند :


1- اگر ایران به 15 آوریل برگشته و به جای تسلیحات قدیمی خود از پیشرفته ترین ها در حمله استفاده کند وضعیت رژیم چگونه خواهد بود؟
2- در صورت بازگشت به آن روز خاص آیا صهیونیست ها، آمریکایی ها، انگلیس و فرانسه و اردن و ... چیزی فراتر از همینها که داشتند و در مقابله با حمله ی ایران نا موفق بودند دارند که به میدان بیاورند؟
و...

- واقعیت این است که اگر قرار باشد نبرد مشابه دیگری در بگیرد همه میدانند که ایران قطعا مدرن ترین ها را به میدان خواهد آورد و آن هم نه با عدد 100 و 200 و 300 موشک و پهپاد که چنین اعدادی قطعا در شان ایران نیست. بلکه بحث از عدد هایی بزرگتر مطرح خواهد شد.
این نکته تا همین جای کار از این جهت وحشتناک است که صهیونیست ها قرار بود ایران و دشمنان خود را به کمک آمریکا در وضعیت "تسلیحات دارد اما جرات شلیک ندارد" نگه دارند.
وضعیتی که دقیق ترین و درست ترین نوع از بازدارندگی را در برابر دشمنان نشان میدهد.
خط قرمزی که با حمله ی ایران دیگر وجود خارجی ندارد. چرا که ایران به همه اثبات شد که هم تسلیحات دارد و هم جرات شلیک

- به عبارت ساده تر حالا رژیم با حماقت خود و حمله به سفارت ایران در وضعیتی که نباید گرفتار شده است.
مسئله اما فراتر از این صحبت هاست.
یک طرف قضیه تسلیحات مدرن ایران است که به صحنه نیامده و طرف دیگر (بعد از اظهاراتی از همین جنس که رادیو اسرائیل داشته) این حقیقت است که در حمله مشابه آمریکا و دیگران قرار است همین سامانه ها را برای رژیم به میدان بیاورند که در خوشبینانه ترین حالت ممکن در برابر قدیمی ترین تسلیحات ایران رکورد 2 هدف از 8 موشک را ثبت کرده اند....
ماجرا فقط همین هم نیست. بیایید از توپ و تانک و موشک خارج شویم و سراغ ادراک ها برویم.

- تا دیروز صهیونیست ها میگفتند: آمریکا جلوی ما را گرفته و الا تاکنون بارها به ایران حمله کرده بودیم.
حالا همان صهیونیست ها میگویند: چرا آمریکا نتوانسته در برابر حمله ی ایران از ما دفاع کند؟
ما از جمله ی اول تا جمله ی دوم فقط 300 موشک و پهپاد فاصله داشتیم. 300 موشک و پهپادی که اگر به مبارزه با آن بلند میشدند ایران یک بار برای همیشه کاری میکرد که تمام شرق و غرب عالم از وقوع یک اتفاق جدید به طوری شگفت زده شوند که در کتب تاریخی ثبت شود. مسئله ای که به یاری الله در آینده مفصل تر میتوان به آن پرداخت.

- فارغ از آن مسئله‌ای که نباید فراموش کرد این است که اظهارات منتشر شده از سوی رادیو اسرائیل نشان میدهد که ادراک صهیونیست ها به طور کامل تغییر کرده است.
بی آنکه ایران رسانه ای داشته و اثری بر ذهنیت آنها از طریق تولید محتوای بر خط گذاشته باشد.
موشک ها و پهپاد پیام خود را به درستی منتقل کرده اند.
دنیا دنیای گفتگو است. آنها رسانه دارند و ما بایکوت شده ایم. این یعنی خواست آنها این بوده ما با موشک هایمان گفتگو کنیم. گفتگویی که ظاهرا پیام ما را به عنوان ملتی که همواره جویای صلح بوده و هستیم به درستی منتقل کرده است.....

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرام آقای تحلیلگر به نشانی mrtahlilgar@

 

 


 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم